Služby
Nabízíme profesionální vedení a zpracovávání účetnictví, evidenci bytových jednotek a vlastníků, roční vyúčtování služeb, zajištění technické a administrativní správy domu a mnoho dalšího. Veškeré služby poskytujeme na základě individuálních přání našich zákazníků k oboustranné spokojenosti a úspoře finančních i časových prostředků.
- Poskytované ekonomické služby zajišťujeme vlastními pracovníky – účetní, specialisté na bytovou problematiku za použití programového vybavení přizpůsobeného potřebám SVJ.
- Externě spolupracujeme s právní kanceláří v případech právních sporů či vymáhání pohledávek, se společnosti zajišťujícími organizaci shromáždění a elektronické hlasování a také se společnostmi zabývajícími se odečty a rozúčtováním médií (Ista, I.rtn, Inmes, Tesporac, Byttherm apod.).
- Pro zjednodušení vzájemné komunikace s výborem SVJ i s jednotlivý členy SVJ, je určena jedna osoba, která je schopna poskytnout komplexní informace o daném domě. Komunikace probíhá především elektronicky či telefonicky, veškeré dokumenty dodáváme ale i v tištěné podobě osobně nebo prostřednictvím pošty.
Rozsah služeb poskytovaných v oblasti účetní a technické správy domu
- Profesionální vedení účetnictví a mzdové evidence dle platné legislativy a předpisů
- Zpracování inventarizace zůstatků účtů ke konci účetního období
- Zpracování roční účetní závěrky – rozvaha, výkaz zisků a ztrát, příloha k závěrce
- Zpracování daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob
- Zpracování roční zprávy o hospodaření
- Zpracování rozpočtu na následující období (finanční plán)
- Zpracování měsíčních/kvartálních přehledů dle požadavků SVJ
- Jednání s institucemi (zdravotní pojišťovny, správa soc. zabezpečení, finanční úřad apod.)
- Příprava a zpracování statistických výkazů a přehledů
- Podrobná evidence jednotlivých bytových a nebytových jednotek a vlastníků
- Vedení evidence a kontroly úhrad plateb předpisů záloh od jednotlivých vlastníků
- Vedení evidence přeplatků a nedoplatků z vyúčtování služeb jednotlivých vlastníků
- Zpracování ročního vyúčtování záloh na služby včetně stanovení výše nových předpisů záloh na služby
- Zpracování potvrzení o zdanitelných příjmech z titulu podílu na nájemném společných prostor
- Sledování včasné platby záloh, vyúčtování a příprava podkladů pro urgence dlužníků (upomínání dlužníků, příprava podkladů k soudnímu vymáhání)
- Možnost rozesílání vyúčtování, předpisů záloh, upomínek vlastníkům také na emailové adresy
- Kompletní zpracování agendy SIPO
- Stanovování a evidence měsíčních předpisů záloh na správu domu a služby související s užíváním bytové jednotky a společných prostor pro jednotlivé vlastníky v souladu s příslušnými ustanoveními zákona a vnitřními směrnicemi společenství
- El. Bankovnictví (příprava a zadávání příkazů k úhradě)
- Zajištění řešení právních sporů
- Zajištění pojištění domu, vyřizování pojistných událostí
- Zajištění a příprava shromáždění (sestavení a rozeslání pozvánek, zajištění prostor apod.)
- Zajištění elektronického sčítání hlasů na shromáždění vlastníků
- Zajištění audiozáznamu ze schůzi a shromáždění včetně doslovného přepisu
- Zajištění tvorby a správy internetových stránek
- Školení pro členy výboru či kontrolní komise v souvislosti s výkonem funkce
- Komunikace s vlastníky
- Účast na schůzích výboru (1x měsíčně, případně dle potřeby)
- Příprava podkladů a vypisování výběrových řízení dle schváleného plánu oprav
- Sestavení plánu revizí technických zařízení
- Zajišťování revizí a sledování doby jejich platnosti , zajištění odstranění zjištěných závad
- Provádění pravidelných kontrol domu a drobných oprav a údržby společných částí domu (např. výměna žárovek, seřízení čidel el. osvětlení, oprava samozavíračů dveří, drobné opravy zvonkového tabla, kontrola úklidu
- Zajišťování odstranění havárií ve společných prostorách domu, na společných technologiích a rozvodech v domě
- Kontrola, analýza a převod smluv na dodávku služeb a médií
- Zajištění dodávek medii (el. energie, UT, TV, SV, plynu)
- Provedení odečtu poměrových měřidel pro účely vyúčtování služeb + patních měřidel
- Zajištění nepřetržité pohotovostní havarijní služby, nonstop linka pro hlášení havárií
- Zajištění desinsekce a deratizace
- Převzetí dokumentů k nemovitosti od bývalého správce a klienta
- Časová přizpůsobivost pro jednání (večerní hodiny)
- Vyzvedávání a předávání dokladů a dokumentů a také účast na jednáních v místě sídla společenství
- Informace o dění v rámci problematiky SVJ
- Online přístup k bytové evidenci přes zabezpečené internetové stránky (www.domy-online.cz ) pro výbor SVJ nebo pro jednotlivé vlastníky, včetně možnosti ukládání dokumentů k nahlédnutí – možnost přístupu k evidovaným údajům (kontakty, předpisy, platby apod.) kdykoliv a odkudkoliv.